Otsikko on vähän juu mielikuvitukseton, nappasin Rihannan Rude Boyn lyyrikoista. Mutta asiaan, tällä hetkellä olen vähän sekaisin, liian monta asiaa saman päivän aikana minun pollalleni joka rakastaa rutiineja. Voivat kuulostaa yksinkertaisilta asioilta, mutta eivätpä ole minulle. Listaus hoidettakoon jälleen numeroilla. :)

  1. Olin isän kanssa pelaamassa tennistä tunnin Nummelassa, ja vaikka olenkin vakaasti ollut sitä mieltä, että tennis on syvältä (johtuu siitä että minut suoraan sanottuna pakotettiin aikoinaan harrastamaan sitä), lähdin sinne tänään saadakseni vähän jotain liikuntaa. Oli yllättävän kivaa, mutta miinusta ropsahti parista asiasta joista alempana.
  2. Minulla on nyt rakko oikeassa kädessä suoraan siinä etusormen alla. Rakkolaastari päällä, ei enää kirvele. Tuli tennismailasta kun läimäytin sitä palloa jotenkin vammaisesti -> maila hieraisi nahat irti siitä. Sattui ekana ihan hirveästi, mutta kun ei ollut kosketuksissa minkään kanssa niin hermostutti. Sen jälkeen pelattiin vielä puolisen tuntia.
  3. Suurin "muutos" vuorossa. Eli olin sen tunnin rääkkäyksen jälkeen ihan poikki ja hikinen, joten painelin kahvioon viitosen seteli kourassani. Ja voi prkl, siellä ei ollut muuta kuin kaiken maailman hiilihappoa sisältäviä juomia (en pidä siitä kuplivaisuudesta ja muutenkaan en siedä niitä, yök). No, jano oli hirveä ja se myyjäkin katteli silleen että ostatko vai lähdetkö kalppimaan. Nappasin kylmäkaapista sitten sellaisen pienen Fanta-pullon, jonka perusmaku oli sentään siedettävä lukuun ottamatta sitä kuplivuutta. Isä katseli että koskas sä oot limua alkanut juomaan. Ylpeys ei kestänyt kieltää, joten olin silleen että ihan hyväähän tää on ja otin ison kulauksen. Loppujen lopuksi kittasin sitten 1/3 siitä litkusta ja isä luojan kiitos mankui sitten itselleen loput 2/3 ja minähän annoin. Ei ollut niin hirveää kuin olin kuvitellut, mutta ei kyllä mikään herkkuhetki suoraan sanottuna.
  4. Huomenna on ringetteharjoitukset. Oli pakko loppuja kohtia ajatellen. :D
  5. Torstai on viimeinen koulupäivä, nams, sitten loma ohjelma on seuraavanlainen; torstaina kaverille, perjantaina mammalle (äidin äiti) syömään pääsiäislounasta, lauantaina ringetteharjoitukset joiden jälkeen mummille (isän äiti) yökylään, serkkukin tulee sinne ♥, ja olen siellä maanantaihin. Tiistaina jälleen kouluun.
  6. Kuukautiset saapuivat kiusakseni jälleen tänään. Luojan kiitos ei ollut oikeastaan ollenkaan kipuja, luultavasti tuon tenniksen peluun ansiosta (liikunta vie ne minun kohdallani mennessään tai ainakin vähentää). En nyt tiedä sitten, jos ne ovat vielä lauantaina, kun lähden mummille. Toivon mukaan ei. ;s Lisäksi toivon, että siteestä ei tule ringetteharjoituksissa läpi. Voisi olla aika nolo.

Eipä mulla muuta. :P

-Sheepy