No niin, kauan luvattu mutta koskaan saapumaton esittely on nyt täällä! Eli mummot ja männyt pois tieltä, nyt siihen asiaan.

Ruudun tälläpuolella kyhjöttää ihan perinteinen 12-vuotias tyttö, joka asuu Vihdissä (pienen pieni ja köyhä kunta Etelä-Suomessa). Olen syntynyt 14.1.1998., ja arkipäiväni tuhlaan koulunpenkillä 5A-luokan pulpetin takana. Joku kuitenkin keksii kysyä, niin oikea nimeni on Katri, sukunimeä saavat tuntemattomat arvuutella. Harrastan ringetteä ja ratsastusta, sekä jos tämän harrastukseksi voi laskea, niin sitten dataamista. Sähköpostiosoitteeni on natiainen1998[at]windowslive[piste]com, jos jotakuta kiinnostaa mesetys ynnä muu yhteydenpito. Lisään uusia tuttavuuksia mielelläni, mutta olisi kiva jos ei sitten mentäisi ihan tuppisuiksi heti hei-tervehdysten jälkeen.

Minuun voipi törmätä internetin ihmeellisessä maailmassa IRC-galleriassa (nimim. katzuska), YouTubessa (nimim. irtaketr), Hevostalli.netissä (nimim. Sheepy) ja erinäisien roolipelien sekä virtuaalitallien parissa.

Kuuntelen myös mielelläni musiikkia sekä luen kirjoja. Lempibändeihini ja -artisteihini lukeutuvat mm. Green Day, Rihanna, Lady GaGa, Ke$ha, All Time Low, Anna Abreu, PMMP ja Maj Karma. Toisin sanoen lähes kaikki uppoaa, enkä ole turhan tarkka näiden kanssa. Tämän hetken lempikirjailijoitani ovat puolestaan mm. sellaiset tuntemattomat ja tunnetut kuin Mary Hoffman, J.K. Rowling, Maijaliisa Dieckmann ja Seita Parkkola. Lempi-tv-sarjojani ovat House ja Parasta aikaa. Joskus katselen myös innolla Salattuja Elämiä.

Omistan yhden kissan, ja haaveilen hevosesta. Ringetteä harrastan NuPs Hockeyn E-tytöissä. Ratsastusta puolestaan harjoitan Nummi-Pusulassa sijaitsevalla Leppämäen tilalla. Minulle on myös "siunautunut" (lue: minut on kirottu antamalla minulle) myös 8-vuotias pikkuveli, josta luultavasti kuulette lisää myöhemmissä merkinnöissäni. Lisäksi samassa asunnossa minun ja pikkuveljeni kanssa hyöriskelee äitini ja isäni.

Ulkonäöstäni saa luultavasti parhaan kuvan kurkkimalla IRC-Galleriassa olevia kuviani. Edellä jo mainitsinkin, että siellä nimimerkkini on katzuska. Jos joku ei sinne jostain syystä kuitenkaan halua mennä, niin tässä pieni infopaketti. Olen siis 170-senttinen, ja painoahan naisilta ei saa kysellä, mutta kyllä, olen vähän pullukka. Hiukseni on värjätty ruskeiksi, eikä niiden luonnollinenkaan väri ole kovin kaukana siitä. Silmäni ovat sinisen tapaiset. Ihonväri on perusvaalea.

Luonteestani saa luultavasti parhaan kuvan ihan tutustumalla, mutta lyhyesti sanottuna olen ainakin kuulemani mukaan paljon ja kovaa nauravaa tyyppiä. Myös pitkävihaiseksi minua on haukuttu, ja se on kyllä totta. Odotan aina muiden pyytävän minulta anteeksi, vaikka koko riita olisi minun vikani. Itsekästä, eikö? Raivostun myös melko helposti, mutta samaa pätee ystävystymisen suhteen.

En varsinaisesti loista koulussa, mutta kai voisi sanoa, että hoidan siellä hommani keskivertoa paremmin. Lempiaineeni on kaiketi englanti tai äidinkieli. Etenkin luovassa kirjoittamisessa olen omillani, koska omaan hyvän mielikuvituksen. Joskus jopa vähän turhankin hyvän... Huonoimmillani olen käsitöissä ja fysiikassa ja kemiassa. Ketä nyt jotkut hiilidioksidit/hapet/typet/magnesiumit voisi kiinnostaa, eihän niitä osaa edes kirjoittaa ilman sivistyssanakirjaa!

Jos joku haluaa vielä kysyä jotain, senkun kysyy vain. Kuten jo melkein ensimmäiseksi sanoin, minut saa lisätä meseen / minulle saa lähetellä sähköpostia. En pure. Kovin montaa kertaa. Välttämättä. >8D